Witam!

Witajcie!

nazywam się Wioletta i ostatnimi czasy wróciłam do tematu nauki – nie jest to może przyjemna sprawa jednak w dzisiejszych czasach bardzo ważne jest stałe podnoszenie kwalifikacji. Posiadam wykształcenie wyższe jednak pracodawca oczekuje ode mnie dalszego rozwoju więc zdecydowałam się na studia podyplomowe – trwają rok, można szybko i w ciekawy sposób zdobywać wiedzę ale i poznawać nowych ludzi.

images (16)

Czy jednak nauka po przerwie jest taka łatwa? Po kilku zjazdach jestem już pewna, że nie. Nie łatwo wrócić do szkolnych ławek, do zajętych weekendów czy też popołudniami uczyć się, zwłaszcza gdy za oknem pojawia się słoneczko. I właśnie po to założyłam bloga – by dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat ciągłego kształcenia się, zdobywania wiedzy i stałego dążenia do czegoś.

images (17)

Mam nadzieję, że i Wy będziecie dzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami.

Zapraszam serdecznie już wkrótce,
Wiola

Dodaj komentarz